Måndag morgon

Vaknade klockan 7, men var inte alls nöjd då klockan ringde, men då jag väl tittat på mobilen märkte jag att jag fått ett sms och blev genast lite gladare då jag läst det. Det var helt enkelt ett väldigt bra sms att vakna upp till : )
Har nyss ätit frukost, ska gå och borsta tänderna nu sen så kommer Linnea och hämtar mig, hon slutar ju 8 men brukar få gå lite tidigare så hon är väl här när som helst.
Jag är på riktigt shoppinghumör idag känner jag, så jag får väl se vad jag hittar, blir säkert inte så mycket alls nu bara för att jag känner för det : )

Tack Sanna för igår, du sa så söta saker. Puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

<3 :)

2008-10-27 @ 10:26:53
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0