Lördag

Anna kom hit på kvällen och hon var inte så taggad på fest, men jag hade då redan börjat dricka så jag försökte få igång henne men det gick inte så bra, och sen då även Lars och Dl kom hit så gick det sämre för dom somnade i soffan och hon såg filmen som var på tv. Men sen började vi iaf dricka lite så då kom hon igång. Vi for ut och sladdade och det första jag gjorde var att skalla Anna i hennes tänder så jag har en bula på baksidan av mitt huvud, fick även ont i typ hela skallen, men efter jag druckit lite mer så glömde jag bort det :P
Efter vi varit och sladdat klart så for vi till Jim och det var trevligt att träffa lite nytt folk, och sen bar det ju då av till Pentan där jag och Ida han med ett litet bråk men det varade inte så värst länge :P Tyckte det var trevligt att dom hade öppet allt men det gjorde det lite svårare att hitta en person om man letade men jag letade inte så många så det gick bra ändå.
Sen då dom stängde träffade jag Ida och Andersen och då kvällen var helt slut så skjutsade dom iaf hem mig.

Men nu ska jag gå och ringa mamma och höra när hon kommer hem, sen ska ja väl slå på tvn och bara mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0