Kvällen forts.

Vi for ju då iaf och körde runt, hämtade upp Tom som kom hem från Kalix och sen körde vi runt ett tag. Då vi blev less på det for vi förbi Dl, och alla tyckte det var väldigt intressant att titta på då dom skruvade isär motorn så jag och Anna roade oss med annat under tiden, dock bara vi som tyckte det var kul, var som att ingen annan förstod vad vi menade :P
Efter typ en timmes tittande for vi vidare och spelade Skip-bo hos Anna, och jag vann! Kan ni förstå hur kul det var? Det händer inte allt för ofta att jag vinner så då jag väl gör det känns det extra bra. Nu ska jag gå och försöka sova och ställa klockan på 11 så jag är vaken då Anna ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0