Jobb

Har just kommit hem från min jobbnatt, och inatt han vi med lite film och pyssel. Jag hade ju tänkt sy min kjol igår då jag var hemma eller så hade jag tänkt klämma in det idag även fast det var omöjligt, men då slog det mig igår på kvällen att jag kunde ju faktiskt ta med den till jobbet och sy där. Så jag satt och pysslade med den medans vi hade igång p.s i love you, och det passade väldigt bra eftersom jag redan sett den filmen. Dock så hade jag lite för lite tyg så jag har skickat min mamma på uppdrag att köpa mer då hon slutar idag, och hon ska även hämta ut dom 2 par skor jag har haft inlämnade för omklackning.
Ska gå och borsta tänderna nu, sen sova till 2, för jag känner att jag kan inte gå upp senare. Då ska jag iaf duscha, göra klart kjolen, packa alla grejor jag ska ha med till havs så jag kan göra mig klar dit jag far efter och äta middag. Sen halv 5 bär det av till havsbadet för jobb till ca halv 10 och då jag väl slutar blir det att köra full fart till där dom andra är, göra sig klar och börja festa. Tror att kvällen kommer bli hur trevlig som helst bara jag inte är trött, men den blir nog väldigt lyckad ändå. Även fast Ida inte kan vara med ikväll :/

Nu ska jag gå, måste ta alla sovminuter jag kan få! God natt,.. eller god morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0