Inköpen

Idag på stan köpte jag iaf 1 par jeans, 1 klänning, 1 genomskinlig mönstrig tröja, 1 par gråa strumpbyxor, 1 mössa, 1 svart tröja, 1 bh, 1 par trosor till, 1 par knäsockar, 1 par örhängen, 1 mörkrosa/röd tröja (svårförklarad färg), och en väska. Hade väl egentligen inte råd, och mamma frågade då jag kom hem med allt vart jag får alla pengar ifrån och om jag extraknäckte på dagarna, till det svarade jag att jag brukar hora på dagarna, hon trodde inte riktigt på mig men det gjorde ju inte jag heller så :)

Nu ska jag bara packa in allt sen bär det av till Anna, där hon och Öhman är :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jamen visst! Vi får nästan börja spåna lite kring det ;-) Hoppas allt är bra! (om du är arbetslös så sök jobb på Max, vi behöver personal!!) :D

2008-10-22 @ 19:29:31
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0