Helgen

Nu bär det då iaf av till Gällivare, eller inte just nu men snart, Anna är hemma och duschar och jag antar att Öhman också är hemma och gör ngt sånt.
Det har varit mkt tjorv med det där, jag har haft jätte mkt beslutsångest om jag ska fara eller inte och tillsist bestämde jag då mig för att fara för jag skulle få bo med Ville och dom, vi skulle be dom ställa in en extra säng för inatt då. Vi hade då iaf bara tänkt fara dit och be om det då vi kom dit, men jag ringde iaf dit och tänkte höra så det gick för säkerhetens skull, och då klämmer han fram att det går inte, isåfall var dom tvungen boka om och ha ett 3-rum och ett 2-rum och då kände jag att det blev lite för bökigt så jag tänkte skita i det.
Blev lite arg då för att då var jag ju då tvungen stanna hemma iaf, efter många timmars grubblande. Men efter ett pratade jag med Anna och sa att det inte skulle bli ngt för min del eftersom det inte gick men då sa hon att hon och Öhman hade taggat upp och hade tänkt fara. Så nu väntar jag bara på dom sen så bär det av mot en trevlig kväll i Gve :)

Imorgon på morgonen ska jag då iaf ta bussen till Sorsele, den går 9 på morgonen och tar 5 timmar, ska bli riktigt mysigt.. haha, fy fan ;P Ser inte riktigt fram emot den men ja lär ju ändå sova hela resan, och med tanke på hur kul jag ska ha ikväll så får jag helt enkelt lov att se resan som en positiv och rolig grej :P

Men.. Ska packa ner det sista som ska in i väskan som jag ska skicka med Niklas och Linnea sen far jag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0