helg

Igår var vi då och sprängde lite saker, det var jag, Anna, Öhman, Tim, Lars, Ida, Andersen och Dl. Sen då det var klart for vi då till karlberg och gick runt där en runda, skulle leta galjbacken men den hittade vi inte till :P Efter det for vi tillbaka till Tommy och såg lite tv, diskuterade vad vi skulle göra och efter ett tag begav vi oss mot Laver och gruvan där, vi var många som inte hade varit där, men då vi väl kom dit och hade klättrat ner var det ju egentligen ingenting, haha :P Sen så begav vi oss mot där järnvägen gick genom berget förr i tiden, och eftersom jag hade Tommy i min bil, med Ida och Jimmy så hittade vi ju dit direkt, hahaha ;)

Kom hem vid halv 4 men då var jag inte så trött så jag läste först ett tag sen somnade jag vid 4. Vaknade vid 7 av att jag fick ett sms av Susanne som frågade om jag ville jobba extra några timmar inatt och sen imorgon, så nu ska jag fara till jobbet, sen då jag slutar, nån gång vid 12, 1 så blir det att fara och vara med Anna och dom om dom fortfarande gör ngt, men det tror jag då :)

Ska lägga upp bilder på gårdagen sen.


Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0