gårdagen,

Igår började med att jag for till Bergwall och festade där med mina favorit pojkar, vi var där några timmar sen gick vi förbi Klara en snabbis och sen bar det av till stan! Det var en rolig kväll med blandade känslor ;) haha, kom några tårar också där ett tag ;)

Idag då jag gick upp trodde mamma att jag fortfarande var full, för det såg nog ut som det :P Kände mig jääävligt sliten, men det gick över ganska fort och vid 4 for jag och såg bandy med Ante och Erik, vi hade ju också en liten fajt igår. Och nu ska jag gå från datorn för Erik är påväg att hämta mig så ska vi till Plupp och se film, och med tanke på att han bara bor ett kvarter bort så är det dags att skynda sig :D 
Skriver mer senare, hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0