fredag

Igår kom Anna och Öhman och hämtade mig mitt på dagen, vi for och åt sen for jag och Anna och solade, vi hade tillochmed så tur så att vi fick nå gratis prover, kände mig mkt brunare då man använt dom :) Sen så for vi hem till Anna och hon färgade mitt hår, sen gjorde vi oss klara och for in till Dl och var med massa folk.

Nu har jag nyss duschat, väntar på att Anna ska göra sig klar sen ska vi och vara med undefär samma folk ikväll, ska väl och spränga saker också ;) haha..
Ska iaf gå och föna håret och börja sminka mig och sånt., vänta på att pappa ska komma hem också :)


Fick nyss veta en sak och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, men vi vet ju hur det kommer sluta så det spelar ju egentligen inte roll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0