Fredag

Har hunnit med allt jag skulle hinna idag. Jag vaknade halv 2 av att mamma ringde och skulle höra lite om tygerna hon skulle köpa, en halvtimme tidigare än vad jag skulle gå upp men då var jag redan väckt så jag gick upp och duschade och väntade på hon. Sen då hon kom hem gjorde jag klart allt, och det gick fortare än vad jag planerat så jag fick lite fri tid. Sen så har jag då fixat mitt smink, iaf det jag kan göra medans jag jobbar, ska ju sminka på lite grejs då jag då väl slutar. Har även fixat håret litegranna, men ska väl kanske försöka få det att bli lite bättre sen för jag blev inte riktigt nöjd, men då kan ju dom jag är med hjälpa mig. Vet dock inte vart det blir än, för ingen verkar veta vart dom ska, men det är skönt att jag slipper fundera över det, för då jag slutar behöver jag ju bara ringa och då är dom ju förhoppningsvis på något ställe :P

Just nu sitter jag då bara och väntar på att tiden ska gå så jag får fara, jag börjar 5 så det är lite tidigt än, men det är skönt att jag inte behövde stressa till sista sekund :) Men nu ska jag gå från datorn och kolla om det är något jag har glömt, eller om jag hittar något som kan vara nödvändigt att ha även fast jag säkert inte behöver de :P
Vi syns väl i dimman sen då, hejs!

Kommentarer
Postat av: Tage

Gogo!

2008-10-31 @ 17:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0