Fredag

Jag har ju för det första glömt berätta att jag kommer nog få jobba nu några dagar/vecka i några veckor, typ till första veckan i januari, och ingen är lyckligare än jag för det. Kan va bra att få in lite pengar :) Får ju även lön på måndag, det blir skit bra :D

Igår blev det då lite impuls fest, vi tänkte bara ta det lugnt och se idol och så, men då ringde Anna och sa att hon hade blivit taggad för fest då hon gjorde sig klar så då drog vi fest hemma hos mig, vi var inte så mycket folk men det var trevligt :) Var meningen att vi inte skulle fara in till stan nå men sen helt plötsligt ville alla dit så då var det bara att fara :P

Det blir nog fest ikväll också, ser fram emot det : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0