besök

Idag kom Linnea och Doris hit vid 6, och jag fick en ny bästa vän för jag bjöd Doris på rå köttfärs, hon bli helt galen då hon får det :P Sen då Linnea började jobba gick vi en promenad med henne till jobbet sen hem igen, nu har jag nyss sett CSI, medans hon först hade jävlat damp för att sen somna bredvid mig. Ska nog snart gå och lägga mig i min säng, kanske se lite tv och sova tidigt, känner mig trött, och jag vet ju då att Doris är det så det blir nog inga problem för henne heller, ska bara ut och nattkissa henne :)

Imorgon klockan 8 kommer Linnea hit igen, sen så då hon far och jobbar på dagen så ska jag ha Doris igen, och då Linnea slutar fem kommer hon hit och äter middag sen ska jag följa dom till valpkursen. Ska bli kul att se hur hon är där, för annars då man är med hon är hon sååå duktig, lyder nästan allt man säger direkt. Så får väl se hur hon blir med valparna : ) menmen, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0