Utmanad

Nu har även jag blivit utmanad, av Joanna. Så nu medans jag sitter och väntar på att gossip ska komma hem så tänkte jag passa på att fördriva tiden med den, och försöka hitta på 7 grejer om mig.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag älskar att dricka vatten, och en normal dag dricker jag det till frukost, lunch och middag. Det finns väldigt många som tycker jag är knäpp på grund av det men jag älskar det. Jag hatar mjölk. Jag är inte allergisk eller något, men jag tycker inte om smaken. Nån gång då och då, kanske en gång per halv år får jag för mig att det kanske ändå är gott och måste smaka, men det smakar ändå aldrig gott.

2. Det finns en serie som jag verkligen följer, en serie som helt enkelt bara är bäst, och kommer alltid att vara det. Den serien är då One Tree Hill. Jag älskar att gå upp på tisdagsmorgonen då jag vaknar och se det nya avsnittet, och jag hatar då det är uppehåll. Jag hoppas att det aldrig slutar :P

3. Jag är allergisk mot vissa penicillin, det upptäckte vi då jag var väldigt liten.

4. Jag har 2 bröder, en sak som inte alla vet om. Dom flesta tror att jag bara har en men jag har faktiskt 2 stycken.

5. Jag fryser väldigt ofta. För bara något år sedan så brukade jag sova i flanell pyamas, ha på mig tjocksockar, och ha duntäcke. Duntäcket hade jag även under sommaren. Nu har jag däremot ett stort täcke som det går att vira in sig i så det blir också ganska varmt, fast jag har dumpat kläderna, jag brukar bara vrida upp elementet till max på vintern :P

6. Jag älskar skor. Finns väl inte så mycket att säga om det ?

7. Jag måste ha världens tunnaste hår, det syns inte, men det känns då man tar i det. Jag är också väldigt håröm och då jag var mindre brukade mina kusiner hålla på i mitt hår och jag tyckte det gjorde jätte ont och hatade det. Då sa dom bara till mig "Vill man vara fin får man lida pin", och jag hatar den ramsan än idag för dom plågade mig verkligen med den.

Nu vet ni då vissa saker om mig, men dom var nog inte så intressanta. Ska ju egentligen utmana 7 stycken men jag läser inte så många bloggar och dom flesta jag läser har redan blivit utmanade, men jag utmanar iaf Pilla, Sanna och Lisa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ledsen att behöva säga det, men den här är sista säsongen av oth

2008-11-04 @ 12:25:34
URL: http://mjaaou.blogg.se/
Postat av: Lisa

Emeli!! Fan jag som hatar sånna listor, men men jag ska försöka göra den för din skull:)

2008-11-04 @ 15:20:02
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0