Trött

Har nyss kommit hem från jobbet, och det var 4 väldigt tråkiga timmar, men jag hann med mycke saker ;P Först kom det ju då 10 stycken tappra själar som hängde in sin jacka i garderoben, och dom andra tyckte synd om mig som skulle sitta där då det var så lite jackor, men vad kan man säga, jag hade gärna farit hem samtidigt som dom, men ett jobb är ett jobb. Dock så hade jag ju fått veta lite annan info om kvällen än vad det egentligen blir men hur som helst, hann läsa min tidning som jag köpte och jag läste verkligen allt i den i lugn takt så den inte skulle ta slut så fort, och eftersom det även var tjock så tog det ungefär till 11 att läsa ut den, alltså 3 timmar på samma tidning, minus massa tid som gick bort för annat men ändå, det var bra gjort av mig :P
Hann se lite bråk och skrik så vakterna fick slänga ut några, det är alltid kul att titta på. Sen hann jag lösa lite korsord, och hann även vara med om en grej som jag inte riktigt vet om den bara blev pinsam eller vad den blev, tänker inte gå in mer på det men det var trevligt ett tag sen blev det lite som det blev :P

Klockan 10 i 12 kom vakten och sa att jag fick fara hem, då var det bara 2 jackor kvar, det var då Sannas pappas och hans kompis. Dom kom först och hängde in och verkar fara hem sist, men det är rätta takter :) I helgen blir det inge jobb, det ska bli skönt för sen är det ju alla helger fram till januari om jag nu får jobba alla, men det hoppas jag på, för det är ett bra extrajobb. Desutom så ska jag få jobba med Sanna nästa helg, det ska bli trevligt, som förr i tiden.. inte för jag vet om vi nu jobbade tillsammans något men vi båda jobbade i alla fall i garderoben.

Imorgon blir det väl att fara till stan och göra det jag inte riktigt gjorde idag, eller så sover jag hela dagen, jag får se. Sen blir det säkert idol-tittande på kvällen. Har ju även blivit inbjuden till inflyttningsfest hos Therese, det var helt oväntat men lät väldigt trevligt. Hade tänkt vara nykter, så jag får se om jag far dit nykter och hälsar på, men normalt så brukar det ändå inte gå som jag tänkt så :P

Har även haft ett väldigt bra samtal med Ida om framtiden, det känns mycket bättre nu. Men nu väntar sängen på mig, blev däremot piggare nu då jag kom hem från jobbet, då jag satt där höll jag på att somna i stolen, men går nog och lägger mig nu ändå för somnar gör jag alltid. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag sov typ när du ringde!:) Som vanligt att papi är sist av alla!:p Fan så irriterande!;) Haha. Hörs sen idag babe!

2008-11-07 @ 06:36:41
URL: http://sannaohman.blogg.se/
Postat av: Joanna

Det gör vi nog om jag åker dit :-)

Har du sökt jobbet nu eller?

2008-11-07 @ 10:49:24
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0