Torsdags kväll

Anna kom hit nån gång efter middagstid, men vi gjorde inte så mycket, tog det bara lugnt. Efter ett tag kom även Mallan hit. Vi har mest bara sett tv och myst i soffan : )

Sen kom även pappa hem, till min stora förvåning. Normalt kommer han hem på fredagar men han hade tagit ledigt imorgon eftersom dom ska upp till fjällen och äta julbord i tjärnberg. Han ville nog inte först köra hem från umeå, för att sen köra 30 mil till.

Det var inte lätt att äta idag, blev ju inte soppa som jag tänkte, kände verkligen inte suget för det :P Men det blev att ta väldigt små tuggor och bara tugga på vänstra sidan. Tog lite längre tid än vanligt men skit samma. Har ju dock inte lika ont nu, kan bero på att jag har knaprat i mig sånt som lindrar smärtan. Men jag känner ändå att det är något som inte stämmer där, och om jag skulle vara där och pilla skulle det säkert göra ont. Nu ska jag borsta tänderna och sen måste jag vänta i minst 30 min så att min bakteriedödande vätska hjälper. För om man inte väntar så länge som man ska så kan vissa ämnen i tandkrämen försämra vätskans effekt, så det blir en lång procedur bara för att få tänderna rena.

Imorgon ska jag då och lämna in mammas bil, eller så skickar jag pappa nu då han är hemma ;) Sen då Anna slutar så ska vi på stan och köpa lite julklappar. Mamma gav mig ett tips på vad jag kunde ge pappa och det blev jätte bra för jag kommer inte komma på något annat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0