Torsdag

Har nyss varit och lämnat över bilen till mamma igen. Gick upp 7 och allt och tänkte fara in till stan 10 men ja gick och la mig i sängen igen efter jag skjutsat hon och somnade, sen orkade jag verkligen inte gå upp då väckarn ringde, men ja har ju ändå hela helgen på mig så det är lugnt :) Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, men något roligt ska jag väl hitta på, kanske städar lite till, det skulle behöva damtorkas i mitt rum men det var ju inte så värst roligt, så jag ska försöka klura ut något bättre :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Jaa! Jag tänkte väl kanske det ;-)

Min äldsta syster Jennie och hennes familj har husvagn där, så hon tyckte jag skulle komma dit! :-D

2008-11-06 @ 17:40:51
URL: http://joannanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0