Torsdag

Inatt innan jag gick och la mig satt jag och tänkte på fjällen, och att jag verkligen vill dit. Satt och tittade på lite bilder och då började jag tänka på sist vi var där utan skotrar, det var ju skit mysigt, och det var även det första gången jag var där utan skotrar. Alltid mysigt att klämma in sig i en liten liten förgård och bara ta det lugnt. Andra gången var det visserligen inte lika lugnt, men jag hade iaf jätte kul. Fiska, satt vid elden och drack lite och bara pratade för att sen gå och lägga sig. Sen imorse då jag vaknade såg jag att det hade snöat, och då blev jag bara ännu mer sugen! Ska visserligen dit den 29, men det är för att vi ska och äta julbord i tjärnberg så det blir ju ändå inte riktigt samma sak, men det ska bli skönt att komma upp dig och andas lite av fjälluften :)

Aja, ska sluta drömma om det nu och återgå till verkligheten. Ska gå och äta lunch/middag nu, sen duscha sen blir det nog att slå igång en tvättmaskin om inte mamma tvättade det igår. Eller så tar jag tvätten först, får se. : )


Tack Linnea för ditt anonyma inlägg, tur jag förstår att det är du ;) Puss

Kommentarer
Postat av: lea

jag skriver väl inte anonymt? jag skriver ju lea eller vad har jag missat?=)

2008-11-14 @ 15:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0