Tisdagskvällen

Erik kom och hämtade mig, sen for vi till Koffa och såg film där. Vi såg Step brothers och den var hur rolig som helst, den borde ni se om ni vill ha er ett skratt :)
Då filmen just slutade ringde Susanne och frågade om jag kunde komma in och jobba några timmar, så då var det bara att fara hem och sen bege sig till jobbet. Har just kommit hem därifrån och nu ska jag nog gå och lägga mig. Blir att gå upp tidigt imorgon också, ska skjutsa mamma så jag kan ha bilen för Susanne behövde hjälp med hundarna. Sen blir det även att gå upp tidigt på torsdag eftersom jag ska till tandläkaren då. Det är lite jobbigt att gå upp 7, men det är som ändå skönt på ett sätt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0