Tisdag

Har nyss kommit hem från stan, hade väl egentligen tänkt fara hem tidigare men det blev ändrade planer. Var ute och gick med Doris kring 12 då jag såg att Susanne susade förbi mig med bilen så jag gick en sväng med henne på stan, sen for vi förbi jobbet för hon skulle göra nå grejs och nu har hon då skjutsat hem mig. Hade tänkt fara på stan med Linnea efter men eftersom jag fortfarande inte ätit lunch så beslutade jag mig för att fara hem istället, så ska vi ta stan imorgon. Sen då hon far på jobbet ska Anna komma in och gå med mig på stan och vi ska väl försöka hitta något att ha i helgen, och möjligtvis nästa helg också, för vi är väldigt uppbokade nu, och kul ska vi ha. ;)

Hann även hitta en julklapp åt Linnea idag, så nu vet jag två grejer åt henne, men inget åt någon annan, men det ska nog lösa sig. Men ska starta nerladdningen av oth och gg nu, sen blir det att äta lunch, duscha och invänta kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0