Tisdag

Jag såg ju då som sagt GG, och det var bättre än förväntat idag, så då blev jag lite gladare än vad jag blev efter OTH, ska även ta hem DHW och GA snart, men jag tror jag ska se dom imorgon istället så jag har något att göra på dagen. Visserligen är ju Anna ledig imorgon så då kanske vi hittar på något, och Ida kanske också är ledig? 
Ida var ju förbi mig idag bara för en liten snabb uppdatering eftersom vi inte pratat sen i lördags, men jag tänkte inte på att fråga om hon jobbar imorgon, men ja tror inte hon gör det.

Jag önskar att det var nå bra på tv nu, men tyvärr. Så jag tror jag måste byta till tv-rummet för där har vi filmkanalerna, och dom kanske visar något bra ikväll om jag har tur ? Tvivlar dock på det. Men jag kom just på en jätte bra ide, jag ska ta kortet från deras boxer och flytta till min, varför tänkte jag inte på det tidigre? Då kan jag ju ligga i sängen och titta, Perfekt!
Jaja, har nog inte så mycket mer att berätta, förutom att jag längtar till lördag, men det visste ni väl redan ? Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0