Telefonsamtal

Haha, då mamma kom hem från jobbet skulle hon ju då berätta för pappa om mitt telefonsamtal som jag gjort till henne efter jag kommit hem från tandläkarn och var som värst. Var helt borta i skallen och sluddrade som fan på grund av bedövningen, fick typ inte fram ett ord rätt. Först och främst skulle jag ju hälsa från Siv till henne eftersom dom känner varandra, och det gick ju lite sådära, fick ju anstränga mig som fan för att få fram det och tillsist fattade hon. Men sen så skulle jag ju berätta att det gjorde ont då dom knackade och borrade sönder tanden även fast jag fått minst 7 sprutor och det gick ju mindre bra.. hon sa att allt lät som som nå mummel och man begrep inget, men efter typ 5 gånger så fattade hon tillsist, och det var himla tur att hon inte hade någon kund då för hon bröt ut i gapskratt direkt hon hörde mig prata och skrattade sig genom hela vårat samtal. Annabritta hade tittat lite konstigt på hon tydligen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0