Sova

Har ju då jobbat inatt, och natten har varit väldigt lugn, mycket skönt! Normalt brukar man inte göra så mycket från 6 tills man far hem, och idag var inget undantag. Satt och väntade på att den som hade tidig tur skulle komma och hon kom 25 över 6, och då skickade hon även hem mig, fick sluta ca en halv timme före jag egentligen slutar, och det måste ju vara det bästa som finns. Då man bara vill hem, sluta tänka på jobbet och bara somna. Visserligen var det över en timme sen jag kom hem nu och jag sover fortfarande inte. Gjorde mamma sällskap vid frukosten, och har bara varvat ner och kännt lugnet. Men nu är jag redo för att gå och lägga mig, ska borsta tänderna sen lägga mig under mitt mysiga täcke med min varma vetekudde och sova mååånga timmar, medans många far till skolan.
Det är skit kul då man kör hem och möter alla som ska till jobbet, och man vet att det finns många som vill byta plats med mig, då kan man vara lite skade glad och känna att det är väldigt skönt att jag jobba natt, men det är inte lika kul då man far dit på kvällen och många är påväg hem från jobbet :P

Godnatt alla, känner att jag inte riktigt vet vad jag skriver så nu slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0