Sova

Blev inte så att jag gick och la mig då jag hade tänkt det, men jag slutade ändå tänka på det jag var irriterad över så det gick försvann.
Det känns som att jag har hur mycket som helst att göra imorgon även fast jag egentligen inte har det. Ska och köpa en sak till pappa eftersom det är fars dag på söndag, sen ska jag förbi en till affär, och sen ska jag hem. Måste dock fixa massa saker inför nyår också, vi ska ju boka stugan imorgon och jag får inte glömma att ringa dit på dagen. Sen måste vi prata med alla som kanske ska följa och höra hur dom ska göra. Sen så har jag ändå massa saker som ska göras efter imorgon, och personer jag ska prata med om massa grejer förutom nyår också. Menmen, får nog ta imorgon först sen börja grubla på allt annat då torsdagen är avklarad. Men med mitt minne kommer jag ändå glömma allt, så imorgon då jag vaknar kommer jag inte ha några tankar på något. :) Men.. Godnatt alla, ska sluta svamla nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0