Söndag

Efter mamma och pappa kommit hem for jag och mamma in till stan, hon skulle hämta vårat strykjärn hos Linnea och jag skulle hämta bilen. Då jag kom till Tommy så var även Sanna och Jenny där, så vi satt och snackade ett tag, sen for Jenny och Sanna. Jag la mig och såg tv medans Ida damsög och städade bort det sista från igår.

Ska se klart Sanningens ögonblick nu och sen ska jag nog ta pappas dator och lägga mig i sängen, måste ju använda den nu medans jag kan.

Imorgon ska mamma ringa till tandläkaren åt mig på morgonen och fixa en tid. Eftersom jag har haft ont nu i 4 dagar och jag har som ont i hela nedre tandraden på höger sidan, och även ibland i dom övre tänderna så misstänker jag att det kan ha blivit någon varbildning eller infektion. Så jag måste fara och titta upp det och se om jag kan få något mot smärtan. Alvedon och ipren hjälper inte riktigt som jag önskar att det gjorde.

Jag är överlycklig för att det har snöat över en decimeter idag. Det är så mysigt då man går ut och det är höga snödrivor och plogkanter, och träden är vita. Däremot är det jobbigt att köra innan dom plogat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0