Snö

Tog pappas bil och körde efter mamma till stället där hon skulle lämna in bilen, och skjutsade in hon till jobbet. Det finns inte så mycker mer att säga än fy fan vad mycket snö det var på vägarna i stan.
Det har ju snöat typ en decimeter inatt så då jag lämnade gården tänkte jag att det var lite jobbigt att köra i den snön hela vägen. Men då man kom ut från kvarteret så hade dom iaf varit och plogat alla större vägar så det var skönt. Så vi for och lämnade hennes och for in till stan. Fy fan alltså. På varje väg var det som ett vägräcke, och det bestod av en halvmeters hög snödriva. På en väg visste jag inte ens hur jag skulle köra för dom hade bara plogat andra filen plus gångbanan på min sida så jag sket i den vägen och tog en omväg :P Tur att vi inte kom samtidigt som alla andra, utan vi var lite försenade så det var inte så mycket folk som var och körde då. Dom flesta hade redan hunnit börja.

Vaknade ju klockan 6 av att jag hade ont, fast visserligen inte så ont som igår, idag var smärtan så man kunde hantera den. Den förra värktabletten hade väl inte hunnit sluta verka helt :P Då var det bara att börja knapra alvedon, vågade inte ta Annas tabletter eftersom jag skulle fara med mamma. Dock så hade pappa gjort det om jag sovit, så han hade ju säkert gjort det om jag tagit en sån tablett och bett  han om det.
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen, förhoppningsvis somna om ett tag, och sen bege mig till stan vid 12 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0