Smörgåstårta

Eftersom att mamma fyller år på lördag så erbjöd jag mig att göra en smörgåstårta. Men eftersom att jag ska bort på lördag så blev det så att hon ska bjuda på den imorgon istället. Så ikväll har jag gjort allting utom garneringen, men jag har allting klart för den så det kommer gå fort att göra den imorgon. Jag längtar tills alla kommer hit och äter av den så jag får veta om den är god, för jag äter ju inte smörgåstårta, och eftersom det är första gången jag gjorde en så är det lite nervöst. Nästa gång, om det nu blir någon mer gång, så ska jag göra med ingredienser jag också tycker om. Men jag ska äta räksallad istället, jag längtar :D

Var meningen att jag och Linnea skulle på stan idag men det blev inte, så vi ska ta det imorgon istället. Måste ju köpa något åt mamma, sen ska jag väl även titta på vad man kan köpa åt alla i julklapp. Har ju Linnea klart, och mamma är ju inte alls svårt, men då är det ju Pappa och Niklas, dom är liiite svårare. Men jag har ändå 1 sak åt dom var om det blir så att jag inte kommer på något annat.

Sen så ringde även Susanne ikväll, hon satt i bilen påväg till Norge. Hon sa att hon ville bara höra min röst. Sen pratade vi lite om att hon ska klippa mig, och att jag ska baka lite åt henne, och tjejkväll med vin och kakel åh massa :P

Nu önskar jag dock att nån gjorde nå, jag har tråkigt och Anna och dom har tråkigt. Vi brukar alltid ha roligt på torsdagar, så jag vet inte vad som har hänt med denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0