Onsdags kvällen

Anna och Jossan kom ju då och hämtade mig och vi begav oss till Anna. Där blev jag bjuden på middag, pasta och skinksås, och det var väldigt gott. Sen begav vi oss till Jossan, dit även Öhman kom. Det blev tyvärr inget bakande för vi hade inte alla ingredienser, men vi tinade fika från frysen istället och det var ockå gott. :) Sen kom även Olsson förbi, och Mallan. Nu har Mallan just varit snäll och skjutsat hem mig så att Anna skulle slippa, och jag har fått min biljett till lördag, så vi slipper stå i kön. :P

Nu ska jag leta reda på vart jag slutade på DHW eftersom min mamma har tryckt bort det, och sen blir det nog att gå och sova så det blir torsdag. Är alltid roligt då ;)

Lea, GG är inte Gilmore Girls, det är Gossip Girl. Ring då du vaknat och är klar för stan. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0