Onsdags kvällen

Efter middagen begav jag mig till Anna. När jag kom dit så valde vi film sen väntade vi på Mallan som kom efter ett tag. Vi såg Polarexpressen, och lillkillen var ju som så söt, tyckte synd om han i början, men sen fick han ju vänner och paket så :) Dom drack även glögg och åt pepparkakor, men ja tycker ju inte om glögg, det är synd för det hör ju till julen.

Anna hade det så fint i sitt rum med allt julpynt, själv har jag typ inget julpynt i mitt rum alls, byter till röda gardiner och en ljusstake men sen brukar det inte bli så mycker mer.

Nu ska jag nog gå och sova, är trött. Dock så skulle jag vela vara vaken hela natten så att jag kanske somnar i tandläkarstolen men det skulle jag säkert ändå inte göra, skulle vara för spänd för det. Ska vara där 10 i 8, men ja kommer garanterat sitta där 20 i bara så jag hinner få lugnande innan ingreppet. Jag är Skit nervös för det, men jag vill ju ändå dra ut den så det är bara hoppas att det inte knakar nå då dom drar den, men rötterna är då samlade så det ska nog inte bli några problem :)
Efter jag är klar där så kommer Anna och hämtar mig och skjutsar hem mig eftersom jag inte får köra bil, har även en känsla av att jag kommer somna då jag kommer hem.

Nu ska jag hjälpa mamma att dra två lakan, sen ska jag flytta över pengar till Plupp för nyårs stugan och sen väntar sängen :) Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0