Onsdag

Bion igår tyckte jag var helt okej, jag har inte sett dom tidigaste bond filmerna, bara den förra och kanske någon mer. Tyckte väl egentligen att den förra var bättre, i alla fall vad jag kommer ihåg av den men den här dög också. Tror inte jag tycker om dom gamla filmerna. :P
Sen var jag vaken lite för länge i väntan på saker men det borde jag inte ha varit, för jag blev hel lurad :P Borde ha gått och lagt mig då jag kom hem från bion, men det är lätt att vara efter klok.

Ida ringde och väckte mig idag klockan 12 och då var jag inte alls taggad på att gå upp, men vi skulle ju på komvux som jag hade helt glömt bort, men jag hade ju inget val så det var bara att gå upp. Då vi väl kommer hit satt vi och väntade, sen kom en dam och informerade om att våran lärare var sjuk, och det gjorde inte saken bättre. Idag är vi egentligen inne på våran 4:e lektion av 5, och 3 av dom har gått bort för han har varit borta, det känns inte bra alls. Så vi har 1 lektion kvar, men vi ska hinna göra saker som vi egentligen skulle ha uppdelade på 4 lektioner annars, inte bra alls. Känner mig lite irriterad över det.

Aja, sitter iaf på komvux nu och väntar på att Ida ska bli klar med lite grejer så vi får fara hem. Efter det har jag ingen aning om vad som händer, ska ringa Anna och höra vart hon tog vägen eftersom hon skulle komma förbi idag, men hon kanske menade på eftermiddagen, vi får se vad hon säger :P

Jag är väldigt less på att sitta här nu, jag vill hem!!

Kommentarer
Postat av: Emma

personligassistent i öjebyn :) du då?

2008-11-05 @ 18:24:38
URL: http://mjaaou.blogg.se/
Postat av: Emma

okej :) jo, jag med. har ju hyra att klara så är i behov av mer mycket mer :p

2008-11-05 @ 18:28:50
URL: http://mjaaou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0