Onsdag

Idag har jag varit på stan med Anna och Malin och shoppat litegranna. Anna köpte lite kläder och smycken till lördag, och jag köpte en mascara, en ny pincett eftersom jag har tappat bort min som jag tyckte var superbra, den här kommer garanterat vara sämre :/ Sen så då vi gick förbi Wedins såg jag att dom hade 50% på vissa damskor så jag var ju bara tvungen gå in och kolla om dom hade det på mina älsklingar också, och självklart hade dom det så då var det bara att köpa dom. Nu återstår det bara att pröva dom här hemma och kolla så jag kan gå i dom, för det är inte säkert :P




Min favvo ;)

Kommentarer
Postat av: Josse

Jaa, förstår inte hur man kan hata sig själv (eller varför dom nu gör det) så mycket så att man gör sådär! Jag menar, det är ju extremt!

2008-11-12 @ 22:00:13
URL: http://josseandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

som jag ska springa dit nuuuu

2008-11-13 @ 10:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0