Onsdag

Inatt vaknade jag halv 3, och jag ville helst somna om direkt men jag var tvungen gå på toa. Så jag gick ju då upp, och gjorde allting för att inte vakna till liv, jag kissade tillochmed i mörkret :P Sen då jag väl kom tillbaka till sängen hade jag ändå vaknat tillräckligt mycket för att inte kunna somna om, vilket är väldigt konstigt för jag brukar aldrig ha problem med att somna. Men hur som helst så fick jag då ligga vaken till halv 7. Var även upp 5 och drack lite vatten och såg att det hade snöat, inte mycket men snö som snö. :)
Så idag blev det då att ta en sovmorgon till 1, efter äntligen lyckades somna om. Har nyss städat undan lite i köket och startat en tvättmaskin, men nu ska jag se GA och DHW,

Kommentarer
Postat av: lea

Alltså bruden, GG?..gilomore girls?...eller vad är det frågan om?:P

2008-11-19 @ 17:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0