Min fredag kväll

Började med att jag, mamma och pappa gick ut och åt, det blev på Valdino, dock blev jag lite besviken för hon i telefonen sa att dom skulle ha typ nå rotsaksgratäng eller nå, men det hade dom då inte. Men middagen var väldigt god förutom den missen då. Sen gick vi upp och hälsade på Niklas och Doris ett tag, sen skjutsade jag hem mamma och pappa och begav mig till stockbäcken för en helkväll med Susanne. Skulle ju då bland annat dit för att träffa Puma, den nya kissen, sen skulle jag ju då bara hälsa på. Vi hade det skitmysigt med Idol och popcorn och allt möjligt, hann även titta igenom både backa-katalogen och den för 7-9. For väl därifrån halv 12 och nu ska jag fara och hämta min bror, sen väntar sängen.

Imorgon blir det dock massa, ska på stan då jag vaknar och fixa massa, sen ska jag se Dennis hockeymatch, bland annat för att Susanne ska sitta och komentera den, eller hur det nu blir med den saken, sen så måste man ju självklart ställa upp då lillebror spelar :) Efter det blir det att fara hem, äta middag med Hela familjen. Niklas, Linnea, Robert, Linnea och Fabbe kommer ju hit och ska äta här så det blir mysigt, och sen på kvällen blir det att fara förbi Therese inflyttningsfest, sen så fyller även Kjell år så jag ska fara och festa med dom också. Kommer vara fullt upp hela kvällen, men det är ju inget ovanligt så. Men nu ska jag fara så han inte behöver vänta så länge. Hejs

Kommentarer
Postat av: lea

ursäkta mig men doris bo ulla då??;P

2008-11-08 @ 12:10:42
Postat av: Anonym

lillebror ?

2008-11-09 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0