Lördags kvällen

Jag jobbade ju då till 8, sen for jag hem och gjorde mig klar och sen bar det av till stridholm. Det var mycke folk och dom hade ordnat lite olika grejer, bland annat tips runda. Däremot så blev jag påhoppad då jag inte riktigt var beredd så vi föll baklänges och jag slog i huvudet, och bet mig i läppen, jag trodde jag skulle dö :P Det gjorde grymt ont då jag låg där men sen gick det över efter ett tag och sen tänkte jag inget mer på det.
Senare på kvällen följde jag med Hulken (Pilla) och Trollmor (Emmy) in till stan och vi for på pentan, dock var vi nästan dom enda som var utklädda där. Men sen träffade jag Geishan (Ida) och Discokulan (Sanna) och dom var så snygga, dock så har jag lite minnesluckor men förhoppningsvis har jag inte glömt något viktigt.
Sen så lyckade jag ju även slå huvudet på ett annat sätt som jag inte ska gå in på men det gjorde inte alls lika ont :P Nu idag upptäckte jag dock att jag har ett litet sår på skallen, men vet inte vilken av smällarna som orsakade det.

Nu ska jag iaf gå och duscha sen fräscha till mig lite, ska ju och jobba inatt. Det har blivit mycket jobb nu, 5 dagar i rad, och det känns väldigt bra. Nu får jag ju lön i december också, visserligen bara för en natt men förhoppningsvis får jag mer jobb : ) Ska även lägga in bilderna från i helgen snart, så ni kan ju titta på dom senare om ni vill, Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0