Lördag

Idag har jag varit på väldigt bra och givmilt humör, har varit och köpt pappas farsdagpresent och även en inflyttningspresent till th, hade jag vetat nån mer som ja ska köpa något åt så hade jag gjort det idag för jag hade verkligen det humöret idag. Det värsta är nog dock att jag inte köpte något åt mig själv :P

Funderar på att gå och vila nu ett tag, typ till 2 sen duscha och fara och se hockey. Ska ta en sak i taget, orkar inte grubbla på hur jag ska hinna allt annat. För idag är en dag då jag har på tok för många grejer att göra.


Föresten så har ju min dator bestämt sig för att lägga av, vetetusan vad som har hänt med den, för den startar men den startar ändå inte, vet inte hur jag ska förklara det. Men då man trycker på knappen så får den då ström och den startar på det sättet, men det går inte vidare, jag måste nog flörta med någon som kan sig på sånt där. Men just nu känner jag att jag skulle kunna slänga ut den och köpa en ny, för det är inte allt för längesen Kjell var snäll och fixade den åt mig. Det är som att den har ett eget liv. Men nu orkar jag inte sitta på den här datorn något mer för jag hatar den, nog för den är bra medans min är ur funktion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0