Lördag

Igår efter jag och Anna varit hundvakt klart var det bara att skynda sig till LIF och hämta Sanna, sen lämna av Anna i långnäs och bege sig mot jobbet. Det var rätt så lugnt, inte så många som hängde in jackan, men jag hade tur för det blev som inge tjaffs för mig, Sanna hade mindre tur. Normalt är det ju alltid någon som tycker att det är så dyrt och ska börja diskutera över dom där 30 kronorna men jag klarade mig igår :)
Efter jobbet så for jag hem och Anna kom hit, sen kom även Öhman förbi. Vi såg slutet av idol sen då Öhman for så for jag och Anna och hälsade på Ida som satt ensammen hemma hos Tommy, men efter ett tag kom han hem, och dom for och skjtusade några så jag och Anna for och åt, sen umgicks vi med lite folk och sen bagav vi oss till mig och spelade kort och det slutade med att vi somnade kring 4 :P

Gick upp för ett tag sen och har just snackat med Samanta och hon hade då fixat biljetterna till ikväll, det ska bli så sjukt roligt! : )
Nu ska jag gå och duscha, sen typ göra mig klar och allt sånt och sen lägga fram kläderna jag ska ha på mig ikväll. För då jag slutar jobba gäller det bara att skynda sig hem, byta om, sprätta en cider, och sen fara direkt ! :) Men vi syns väl i älvsbyn ivkäll, annars hörs vi sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0