Lillfredag

Idag har det ju då varit torsdag, som även då är kallad lillfredag av oss ;) Mallan kom ju då och hämtade mig och vi for till Anna, väntade lite på att hennes katt som låg nersövd på golvet skulle vakna, och tillsist gjorde han det och han var nog i fyllan då han väl gick upp. Han hann även få för sig att han skulle hoppa upp i mitt knä så han körde in klorna i benet och eftersom han inte orkade hoppa så hängde han där, tur att det bara gjorde ont just då. Det var en smärta som gick över fort :) Vi spelade en skip-bo och jag vann, Anna tycker dock att jag bara jävlas då jag spelar det, jag vill ju bara förstöra :P
Då vi spelat klart ringde vi Öhman och for in till stan och mötte han, Tomas och Tim, åsså var vi och sladdade lite med dom. Sen kom Tommy in så då böt vi tjejer bil och åkte med han, och sen kom Dl så killarna böt och åkte med han. Sen var vi bara ute och sladdade, hann krocka med varandra (det var ju dock med flit), och vi hann krocka med en lastbil, vi hann köra lite på skoterleder och sånna grejer. :) Vi for förbi max halv 12 och sen for vi hem då dom stängde.

Idag då vi körde förbi sjukhuset så sa jag något om att jag ville ha en tid hos tandläkarn för att dra ut min tand, och att dom var så jävla sega, och nu då jag kom hem så låg det ett brev på bordet därifrån.  Jag blev överlycklig över att jag ska få fara dit, sen fick jag lite panik. I brevet står det ju då att jag ska på operation under lokalbedövning, och vem min kirurg är, det låter inte som att jag bara ska dit och dra ut tanden, låter som större. Sen under det så står det ju då att om jag vill ha lugnande så bör jag infinna mig där 07.50, alltså 10 min tidigare, och jag kommer typ va där 07.30 bara så jag inte missar det. Ringde även till Anna och hon ska vara min följeslagare eftersom jag inte får köra bil något resten av dagen, men det är värt det. :P
Det är visserligen två veckor kvar men jag har som börjat gruva mig lite, men det går nog snart över för jag vill ju faktiskt bli av med den även fast den inte är i vägen eller något. Men då jag går och lägger mig onsdagen, och går upp på torsdagen kommer jag säkert vara hur nervös som helst.


Imorgon ska jag då åka in till stan med mamma klockan 8 eftersom hon tar bussen till Umeå så måste jag ta hem bilen, efter det ska jag nog gå upp och mysa lite med Doris tror jag, sen typ 12 ska jag på stan med Anna en snabbis och vid 2 så bär det av till Stockbäcken för oss två. Vi ska vara lite hundvakt, ska väl se till så dom får komma sig ut och så dom får lite mat eftersom Susanne skulle bort, och självklart ställer jag upp på det. Sen så börjar jag ju då jobba halv 6, och slutar 8 så då får jag se vad dom andra har hunnit hitta på under tiden, men det blir väl alltid något. Ska då iaf tagga upp för lördag, det ska bli sjukt kul!

Men nu ska jag värma min vetekudde och lägga mig i sängen med den för jag fryser massor, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0