Jävlat bäst

Har just sett Oth och det var så bra så jag vet inte hur jag ska kunna vänta en vecka på nästa avsnitt. Var lite besviken på förra avsnittet men nu är allt förlåtet. Det går hur mycke tankar som helst genom huvudet just nu om vad som kommer att hända, allting blev som upp och ner, och nu känns det som att inget är säkert längre. Allt kom så oväntat, och jag måste bara få veta vad som händer med Sam.

Ska gå och försöka få tankarna på något annat nu, det här går ju inte. Eller så startar jag avsnittet igen bara för att se om allt det där verkligen hände.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-25 @ 12:00:04
Postat av: Sanna

MEN SVAAAARA NÄR JAG RINGER!!! haha

2008-11-25 @ 12:01:09
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0