Helgen

haha, tror det finns folk som väntar på att jag ska uppdatera för besöksstatistiken av dom som läst många gånger hade fått en väldig höjning igår. Dock så vet jag inte vad dom väntar på eftersom jag aldrig skriver något intressant, menmen. Jag orkar egentligen inte uppdatera för det kommer bli ett långt inlägg, men det måste väl göras ändå :)

I lördags då jag slutade så for jag och hämtade upp Anna och Jossan och vi begav oss till Skellefteå för lite shopping, tyvärr så hittade vi nästan inget, Anna köpte ett linne och Jossan köpte strumpbyxor, sen vet jag inte om det blev något mer ? Efter stan for vi och åt på 3 kronor och sen begav vi oss till hotellet och checkade in. Rummet var ändå bra, men var inte vad jag hade föreställt mig, plus att då jag var upp till Malin och Leons rum så tyckte jag att dom hade det finare, och modernare.
Men hur som helst så var vi då på hotellrummet och förfestade, sen vid 10 for vi till festen. Det var riktigt trevligt där, synd bara att Anna förstörde filmen så den inte gick att se ;) Sen for vi från festen kring 1 någon gång men vi var vakna till typ 5 och låg och snackade, det hann bli lite bråk och lite sånt. Trodde dock aldrig att jag skulle orka vara vaken så länge, trodde ju knappt att jag skulle orka vara vaken till festen eftersom jag gick upp halv 4. Har ju aldrig förr orkat vara vaken i över 24 timmer så jag hade inte någon tro på att jag skulle orka det då heller, men nog gick det bra.

Vaknade klockan 9 och då gick jag och Anna och åt frukosten, blev däremot inte så mycket mat men ja skulle då fan dit ändå :P Sen gick vi upp och skulle sova en timme till men det gick inte att somna om för då hade alla andra vaknat så då låg vi och surrade. Vi checkade ut ett tag före 12 och for på statoil för att äta en korv och sen började bilresan hem. 
Då jag kom hem var jag dock helt död, somnade ett tag före maten, sen kom mamma in och väckte mig vid halv 3 för då var maten klar. Sen klockan 3 la jag mig i sängen och skulle bara sova typ 2 timmar, men där vid 8 då Anna frågade om jag skulle komma och se Wallander så orkade jag då fan inte röra mig, somnade bara om direkt. Sen vaknade jag kring 12 och var tvungen gå upp och kissa men jag slocknade direkt igen och sov  till 11 idag. Blev ju 20 timmar, men det var väldigt behövligt med tanke på hur jag sovit dom sista dygnen, så nu är jag riktigt utvilad. Ska gå och äta lunch sen duscha :) Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är patetisk

2008-11-24 @ 14:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0