Halebop

Idag är en bra dag, det beror just nu på att jag fick ett sms att jag nu äntligen har bytt till halebops nya kontantkort. Fick även 140 kronor extra nu då jag laddade telefonen sen så har jag ju då självklart gratis sms. Nu är det bara att vänta och se så att Sanna också får sina 100 kronor extra som hon ska få eftersom hon tipsade mig :)

Dock så efter jag hade fyllt på fick jag 3 sms från halebop, men det går bara att öppna ett av dom, visserligen ser man ju lite av första raden så man förstår lite vad det står, men det är ändå nå lagg.

Annars så har det inte hänt så mycket idag. Gick upp relativt tidigt, åt lunch, duschade och sen inte så mycket mer. Ska väl hitta på något med dom vanliga snart? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0