Glad

For och tog ut hundarna vid halv 1, vi gick en runda och sen for jag till ica och inhandlade middagen, ska prova nått nytt recept jag hittade idag, så vi får se hur det smakar :)
Sen då jag kom hem och tog in posten var det bara ett brev och det var till mig, var ju min lönespec. Hade inte förväntat mig så mycke men jag blev väldigt glad då jag öppnade det och upptäckte att det var mycket mer än jag trott. Fick ju iofs ihop 36 timmar förra månaden plus OB så det känns bra nu då man ska börja köpa julklappar. Sen får jag även nästa lön dagen före julafton, och det är ju inte helt fel eftersom jag ska fira jul i sthlm, så då blir det att shoppa på mellandagsrean där ;)

Nu ska jag städa lite sen blir det att hoppa in i duschen :) Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0