Gårdagen

Det var väldigt mycket på jobbet igår, vi fick nog in 442 jackor, alla galjar på min sida tog slut, så det var bara att skicka över alla andra till andra sidan och gå över dit. Sen 10 ver 8 då vi slutat jobba så blev det att köra liiite för fort bara så vi skulle komma hem någon gång. Vi kom till mig samtidigt som dom andra kom för att hämta upp oss, det det blev att snabbt byta om, sprätta första cidern och hoppa in i bilen. Bilen blev dock lite överbelastad, vi satt 5 stycken i baksätet men det gick bra ändå :P Då vi kom dit väntade alla på oss, så det var lite pinsamt och sen då filmen började orkade jag inte vara kvar för jag hade ju inte hunnit dricka så mycket, så jag gick på fest hos Kim istället. Sen kom även dom andra dit efter ett tag.
Sen vid typ 11 eller något gick vi då till festen, och resten tänker jag nog inte berätta. Men både det ena och det andra hann hända. Sen då vi kom tillbaka till pite så åt vi och sen for vi hem till mig och sov :)

Ikväll blir det nog att se film. Men nu ska jag gå och se klart Madagaskar som är på tvn, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0