Fredag

For till vårdcentralen och mötte Anna och Mallan där. Mallan skulle ta en spruta och jag fick till och med följa in. :) Sen for vi med Annas bil till Toyota, men han gjorde inte så mycket med den, fyllde lite bromsolja och sa att hon fick komma tillbaka sen om inte lampan slutar lysa.
Sen släppte vi av Mallan som skulle med bussen och hämtade upp mamma sen for vi och hämtade hennes bil, men självklart hade dom glömt att stoppa tillbaka kupevärmarn i bilen så nu är jag utan sån hela helgen. Tur bara att dom städade i garaget förra helgen så bilen går in där, annars hade jag blivit arg :P

Då det var klart for jag och Anna in till stan och köpte julklappar. Tyvärr så fanns inte pappas där så det blir att fara in till veckan, sen ska även jag och Linnea fara och köpa mammas julklapp till veckan eftersom jag och dom köper ihop till henne. Sen är det bara Niklas kvar som jag inte har någon aning alls om vad han ska få, måste lista ut något.

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan igen, kanske somnar ett tag och vaknar upp av att det inte gör ont längre? haha, tror inte det :P Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0