Fest

Gårdagens fest blev lyckad trots att jag var lite osäker där ett tag.

Började med att jag då for och jobbade, och som jag sagt tidigare så var det ju prat om att vi skulle jobba till 9, halv 10 så jag hade räknat med att jag skulle bli kvar till iaf 10. Men showen slutade 8 och 20 över 8 var jag påväg därifrån. Då ringde jag då iaf Sanna Ö, och dom var inte alls taggade, dom hade slutat ut allt och tänkte ha filmkväll, men då styrde jag upp det där och dom kom på bättre tankar. Vi var först hos Krille, sen gick vi förbi Martina och hälsade på Anna och alla dom, sen gick vi förbi en fest där Ante och Plupp var med deras flickvänner, vet inte riktigt vem som hade hyrt, tror det var Ida ?

Vi var där ett tag sen begav vi oss till statt, där det ändå var gode trevligt. Dock träffade jag nästan ingen jag kände, var som med samma hela tiden och då jag gick och kollade om jag skulle hitta alla så gick det sådär. Alla var som försvunna ;P Men jag hade ändå trevligt sällskap hela kvällen. Kvällen avslutades med mat på Adana, ångrar att vissa saker inte hände efter det men skit samma, det är lätt att vara efter smart. Kom hem vid halv 4 och jag försökte smyga för att inte väcka mina föräldrar, och idag fick jag veta att dom kom ändå hem 3 så dom var vakna då jag kom. Det var nog lika bra för jag smög inte alls bra igår, råkade riva ner lite grejer och sånt :P

Nu ska jag gå och duscha, äta, sen blir det att fara och jobba igen. Efter det blir det kanske att fara till Stridholm, får se när jag slutar ikväll och så, men det borde väl bli ungefär samma tid. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0