Dagen efter

Igår blev det då tjejfest hos Tommy, han var ju såklart inte hemma. Före jag for dit så skjutsade jag Erik, Fraggel, Agan och Clas till Tomas som hade fest eftersom han fyllt år, så då passade jag på att gå in och gratta han.
Jag kom till festen kring 7 och jag trodde jag skulle vara sen, men dom hade knappt börjat dricka då heller så då körde vi lite ölspel för att komma igång, sen blev det "jag har aldrig". Klockan 10 for vi och hämtade stämpel och lämnade in jackan så vi skulle slippa stå i kön sen då vi väl skulle gå in på riktigt.
Vi gick ut kring 12, och jag var inte alls värst full men idag har jag inte alls mått så bra :P Plus att det gör ont i munnen, funderar på att lägga mig och sova igen ett tag. Vaknade ju trotts allt 7 imorse och har sovit lite till och från efter det.

Idag då jag pratade med pappa så fick jag då iaf veta att dom hade haft allt möjligt på julbordet, till och med tacos så jag hade ju faktiskt inte behövt hoppa över det. Men dom har ju redan bokat till nästa år så jag får väl följa med då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0