Besviken

Har nyss sett OTH, och det var inte lika bra idag, och jag som längtade igår då jag gick och la mig, haha :P Men ska iaf se GG om nån minut och det är nog lika bra som det alltid är :)


Glömde ju dock berätta att igår då Anna tittade på Scandics hemsida fanns det inga lediga rum, så jag ringde dit och då hade dom 2 lediga så jag bokade ett direkt. Sen på kvällen var det lite mer folk som hade kommit på att dom ville också bo där, även fast ingen skulle göra det från början, så vi ringde dit och bokade om vårat rum till en svit. Det blev både billigare och lite lyxigare, så det blev ju helt perfekt. Nu gäller det ju bara att vänta tills det blir lördag. Men samtidigt, imorgon är det onsdag, och då har halva veckan gått. Sen är det torsdag, och det är ju nästan fredag och helg då, sen är det fredagen och den kommer gå fort sen far vi tidigt på lördag, så det är ju nästan som att det är imorgon.. haha, ;)

Aja, det där blev lite tjorvigt, men nu ska jag se GG, hejs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Blev fan också besviken på oth.. Drygt var det! :P

2008-11-18 @ 17:11:48
URL: http://sannaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0