Besök

Har nyss ätit middag, tacos blev det och det var väldigt gott, som alltid då :) Idag har jag suttit och planerat lite med Erik om nyår, vi har pratat om kåbdalis men vi vet inte riktigt hur det blir än, eller om det blir så att vi far någon annanstanns. Han sa nyss att han hade styrt upp massa, eller för en halvtimme sen men nu har han slutat svara bara för att jag gick ett tag, men han kommer väl tillbaka snart :)

Anna och Öhman är påväg hit nu, får se vad vi ska hitta på men jag tror inte det blir så mycket alls. Sen far jag kanske och sover hos Linnea inatt, eftersom jag behöver ändå in till stan imorgon och då är det skönare att sova där, och det är ju så mysigt att va me Doris. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0