Utmanad

Har just stått och slagit in massa paket, 14 stycken för att vara exakt, var dock lite svårt att hitta kartonger till alla :P Nu tänkte jag göra den där utmaningen som går runt för Sanna har utmanat mig, eller jag tror då det är jag ? Men ja fick bara upp att sidan inte kunde visas då jag klickade på den. Den kommer däremot inte bli som den ska vara, jag kommer inte komma på 8 grejer till varje eftersom  jag inte har önskat mig något iår, eller, jag önskade mig ju faktiskt en sak av mamma :P

Åtta hårda klappar:

  • Laptop 
  • Smink
  • OTH boxarna 
  • Parfym
  • Bil
  • Kamera
  • Ett kontokort som är laddat med oändligt mycket pengar
  • Ny telefon (jag älskar visserligen min och vill inte byta, men den har börjat lagga lite)

Åtta mjuka klappar:

  • Färgade linser
  • Presentkort
  • Pengar
  • Kläder
  • Tjockare hår ;)
  • Alkohol till nyårsveckan

Åtta viktiga klappar:

  • Att få vara med hela min familj!
  • Att det kommer vara snö i sthlm då vi kommer dit. 
  • Att jag hittar mycket på rean som jag kan shoppa.
  • Trevligt sällskap.
  • Att mina julklappar innehåller något bra ;)
  • Att dom som öppnar julklapparna från mig tycker om dom.
  • Att alla mina vänner får en bra jul med trevligt sällskap och det dom önskade sig.
  • Att alla är friska och mår bra :)


Några av punkterna går ju att diskutera men ja hade inget annat att skriva så det fick bli sådär :P


Förövrigt så fick jag ett sms ikväll av min älskling som är i Egypten, det var skönt att bara få veta att dom lever och har det bra, resten hinner vi ta på.. söndag ? eller nästa vecka :)

Nu väntar sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0