Trött

Har varit vaken i över en timme nu eftersom min mamma kom in och väckte mig halv 8 för att fråga vad jag hade sagt till hon igår kväll efter hon lagt sig. Hon är lite knepig efter hon har lagt sig, man frågar om hon är vaken åsså svarar hon ja, men dagen efter vet hon inte vad man sagt för då sov hon egentligen då vi pratade :P

Hur som helst så sa jag att jag frågade om hon ringt Pelle om min dator, men hon undrade vad jag sagt efter det och det var ju då ingenting, för efter det gick jag och la mig så hon hade nog drömt eller nå. Så hon väckte mig egentligen i onödan :P

Nu ska jag gå och lägga mig i soffan och slå på filmkanalerna och hoppas att dom visar något bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0