Torsdags kväll

Då jag och Linnea kom till Farsta centrum var det ju såklart stängt, så vi for vidare in mot riktiga centrum men där var allt också stängt, förutom en klädaffär som jag såg lite snabbt då vi körde förbi den. Så istället var vi på sightseeing :P

Nu har jag nyss packat ner alla kläder och bytt om till mina mjukisar som jag ska åka bil i imorgon, det blir nog så vi far kring 9, så vi hinner inte shoppa något här, det är lite synd för allt jag köpt är en klänning, det är inte mycket. Sen då vi väl kommer till Umeå lär väl klockan vara kring 5 eftersom vi har husvagnen, så vi lär ju inte hinna shoppa nå där heller, men får väl ta det på måndag i piteå istället, även fast jag inte är så sugen på att shoppa i piteå då jag nu är här :P Men inget att göra åt saken.

Funderar på att lägga mig och se film med pappa nu, och sen gå och lägga mig tidigt ikväll. Det känns som en sån kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0