Torsdag

Känns som att veckan har gått jätte fort, det är ju helt plötsligt torsdag. Det första jag fick göra då jag kom till Linnea var att gå till Åhlens och köpa nå fina julpapper, eftersom Linnea hade bara blåa och oranga. Sen så satte vi igång och klippte och klistrade, men jag hann inte klart alla så nu ska jag pyssla lite mer hemma. Det är ju så jävla kul, måste hitta på något mer jag kan göra :P På vägen hem for jag även in och köpte egna glitterpennor. Först sprang jag in på dollar, men dom var ju ihop torkade redan i affären så jag orkade inte köpa där, sen for jag till ÖB och där hade dom bara konstiga färger, fanns inte ens en guld eller silver så det sket jag i och for på Barnens hus. Där hittade jag det perfekta, så nu är jag ägare av 10 glitterpennor, men jag lär nog bara använda 3 men ja fick nog inte bara plocka dom jag ville ha så det fick bli dom som jag inte behövde också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0